Anahi

2011-02-11 22:12






Ove godine navršava 25 godina karijere, po Latinskoj Americi proslavila se grupom RBD, a sada je uspješna solistica. Zbog ovih je razloga dovela u totalni delirij svoje najvjernije fanove, djecu i adolescente, koji su joj dodijelili dva kipića (nagrade) na Nickelodeon Kids' Choice Awards Meksiko 2010.

"Veoma sam sretna, prije svega zato što sam primila dvije nagrade, a drugo zato što su upravo one najvažnije za mene, zato što su mi ih "darovala" djeca a ona su oduvijek bili najbolji fanovi. Najvjerniji su, kažu ti istinu o tome sviđa li im se nešto ili ne i predaju ti srce", rekla je uzbuđena Anahi na konferenciji za novinare.

Na događaju se održao u "Kineskom teatru" u zabavnome parku "Six Flags" pred skoro 4000 fanova programa Nickelodeon, pjevačica je izjavila kako, unatoć kritikama, uvijek pokušava dati najbolje fanovima i kako neće napraviti album za djecu.

"To je nešto što radim otkad imam 2 godine. Sada imam 27 i s RBD-om i bez njega uvijek će me netko kritizirati. Ne živim zato da bih se svima svidjela, samo sebi, nije bitno što neki ne vjeruju u moju glazbu, radim najbolje što mogu, i to za sebe i svoje mlade fanove."

"I da, nemojte misliti da ću napraviti jedan dječji album, to nikada. Ne želim biti sljedeća Tatiana, njoj se divim, no nisam kriva za to što me djeca slijede. Nisam šašavica niti ne nosim nosim suknjice i slično. takva sam, sviđam se klincima i pokušavam im ostaviti pozitivnu sliku", rekla je pjevačica, koja je zajedno S Omarom Chaparrom vodila događaj te ga zatvorila svojom novom pjesmom "Alergico", koju je napisala s Noelom Schajrisom, i pjesmom "Me Hipnotizas".

Ono što je potvrdila je kako već osjeća materinski instinkt i da se nada da će u budućnosti imati obitelj. "Voljela bih imati 5 djece, jer ih obožavam. Problem je u tome što nemam ni dečka", našalila se.