ANN ne kopira nikoga

2011-02-07 14:36

 Već par godina "bruji" se o tome kako poznata meksička glumica i pjevačica Anahi Giovanna, nema svoj stil odjavanja i ponašanja nega da kopira druge glumice i pjevačice,a neke od njih su Rihana i Łady Gaga.No ja vam donosim dokaz da nije tako............

Anahi več godinama skuplja lutke Living Dead Dolls ,koje su nastale iz legende o djevojci koja se zbog osude drugih ljudi ubila 1853. god. , navodno se nije za svoje vjenčanje obukla prikladno i od tada su je počeli osuđivati, pa si je zivot oduzela zabivši si oštar nož u srce.
ANAHI IPAK NIKOG NA KOPIRA ...........

Anahi na nastupu u Vina dal Mar-u ima noževe u leđma i obučenu vjenčanicu kad pjeva El me Mintio (on mi je lagao) ista kao lutka koje je u vjenčanici samo što lutka ima zabijene noževe sprijedau prsima.
Anahi na nastupu u Metropolitanu 25.3.2010. pjeva El me mintio s Amandom Miguel obje su bile u vjenčanicama i pri kraju nastupa izvadila su si naravno lažno srce i pokazivale ga publici,kao i lutak iz kolekcije Living dead dolls. 
Klaun iz spota Mi Delirio (moje ludilo) ♫♫♫♫ postoji gotovo ista takva lutka iz kolekcije Living dead dolls.
Slike iz spota Mi Delirio, Anahi je u luđačkoj košulji ima razbrušenu kosu debelo namazanu crnu šminku oko očiju i plave očigotovo 100% ista ko i lutka.